Helpdesk & Beheer

Helpdesk

Onze ICT-medewerkers ondersteunen onze klanten bij het invullen van hun werkplekbeheer, de helpdesk, de servicedesk en support taken. Door hun inzet worden gebruikers beter ondersteund of wordt er ruimte gecreëerd om projecten of migraties vlot te laten verlopen.

Systeem- en netwerkbeheer

Itera ondersteunt de ICT-infrastructuur van haar klanten. Naast gebruikersondersteuning en werkplekbeheer doen wij dat op het gebied van systeem- en netwerkbeheer. Of het nu gaat om het neerzetten van een geheel nieuwe omgeving, het uitvoeren van een servermigratie of de definitie van de netwerkarchitectuur, Itera heeft de juiste expertise in huis en levert binnen 2 dagen de juiste specialist.

Gecertificeerde medewerkers

Onze medewerkers krijgen gerichte begeleiding en training, zodat hun kennisniveau volledig aansluit op uw wensen. Zij zijn minimaal gecertificeerd op ITIL en Microsoft Windows, en volgen een certificeringstraject naar MCSA. Daarbij beheersen zij kantoorautomatisering zoals Microsoft Office en beheersen zij de Nederlandse taal in woord en geschrift.

ICT Professionals

Itera zet al jarenlang met veel succes de juiste ICT-professionals in op de juiste plek. Op de helpdesk of servicedesk, van supportmedewerker, systeembeheerder tot projectmanager. Als extra capaciteit wanneer een ICT-project vraagt om meer sturing en expertise of met zorg geselecteerd. De constante factor: topmensen met kennis en ervaring.